تا زمانی که به روستای Bicester در آکسفوردشایر بروید، خرید کنید

موراگ بوتلند در سفر به آکسفوردشایر از برخی درمان های خرده فروشی لذت می برد.

آیا هنوز وحشت ایجاد شده است، یا برای شروع دسامبر صبر می کنید؟ خريد كردن. آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، دویدن تا کریسمس به این معنی است که شانس کمی برای اجتناب از آن دارید.

امسال تصمیم گرفتم که اگر نمی‌توانید آن‌ها را شکست دهید، می‌توانید به آن‌ها بپیوندید و به سمت بهشت ​​خریداران بروید که دهکده Bicester در زیبای آکسفوردشایر است. دخترم، که شناخته شده است به یک یا سه فروشگاه خرده فروشی مراجعه می کند، مشتاقانه برای این سفر به جنوب به من پیوست. ما تصمیم گرفتیم که از آن سفر کنیم و در آکسفورد بمانیم تا بتوانیم از همه چیزهایی که این شهر معروف ارائه می دهد لذت ببریم.

ما به لندن پرواز کردیم و سپس مستقیماً از ایستگاه Marylebone به Bicester Village سوار قطار شدیم. قطار حدود یک ساعت طول می کشد و در حومه ای دوست داشتنی مار می گذرد و دود بزرگ را پشت سر می گذارد.

دهکده Bicester یک مکاشفه است. این یک مقصد خرید در فضای باز است که برای دوستداران برندهای طراح بهشت ​​است، و از آنجایی که بسیاری از مغازه‌ها پیشنهادات ویژه ارائه می‌دهند، برای شکارچیان هم عالی است. ما خرید فوق العاده خود را در آپارتمان در دهکده Bicester شروع کردیم. در اینجا به گرمی از ما استقبال شد و از نوشیدنی ها و گشت و گذار در اتاق های خرید شخصی لذت بردیم. اینها برای خانواده‌هایی که ممکن است بخواهند در مغازه‌ها پرسه بزنند و سپس کمی وقت بگذارند تا چیزهایی را امتحان کنند، یا از یک لیوان گاز در فضای خصوصی خود لذت ببرند، عالی هستند. خریداران همچنین می توانند درخواست کنند که لباس ها از قبل تهیه شود و آنها را در انتظار ورود خود قرار دهند. فضاهای اینجا مجلل و به زیبایی مبله شده است.

ما در مورد خدمات خرید فوق‌العاده “هندزفری” یاد می‌گیریم که به این معنی است که هر خریدی که انجام می‌دهید را می‌توانید به آپارتمان برگردانید تا در پایان روز جمع‌آوری کنید. این امر خرید را راحت می کند و به این معنی است که وقتی برای نوشیدنی یا یک وعده غذایی توقف می کنید، در چمدان ها غرق نمی شوید. ما فقط برای یک میان وعده سریع روی سم وقت داشتیم، زیرا در یک ماموریت خرید بودیم، اما مکان های زیادی برای خوردن و نوشیدن در Bicester وجود دارد، از جمله رستوران ایتالیایی Cecconi’s فوق العاده، اولین رستوران خارج از لندن.

برای هر کسی که واقعاً نمی تواند شخصاً این سفر را انجام دهد، Bicester یک تجربه خرید مجازی را ارائه می دهد. شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک از 150 بوتیک را می خواهید بررسی کنید و یک تجربه خرید شخصی مجازی را رزرو کنید.

مغازه های زیادی وجود دارد که دوست داشتیم آنها را به صورت جداگانه فهرست کنیم، اما اجازه دهید بگوییم که Bicester را به سبک ترک کردیم. افی کیف هایی از وانت، پاندورا و بنفیت حمل می کرد. در حالی که من بودجه ام را در ویوین وست وود به باد داده بودم. ما از گشت و گذار در اطراف شارلوت تیلبری لذت بردیم، عاشق یک لباس مجلسی در الکساندر مک کوئین شدیم و بینی خود را به پنجره پرادا فشار دادیم.

Bicester با مهربانی به ما اجازه داد تا از Mini Cooper الکتریکی بسیار جالب آنها برای گردش در حومه شهر آکسفوردشایر استفاده کنیم. اما پس از جنون خرید ما آماده بودیم تا R&R جدی داشته باشیم. برای عصر به آکسفورد رفتیم و به هتل The Old Parsonage نشستیم. یک تراس در فضای باز که با نورهای پری تزئین شده بود، به یک در چوبی و آهنی سنگین دسترسی داشت که به پذیرایی منتهی می شد و یک آتش باز غول پیکر که استقبال گرمی را برای همه فراهم می کرد. قدمت این ساختمان قدیمی زیبا به قرن هفدهم بازمی‌گردد، اما دارای اتاق‌های زیبا، بزرگ و مدرن است.

دوش سریع گرفتیم و برای شام داشتیم پایین. دیوارهای رستوران و بار با پرتره‌هایی در اشکال و اندازه‌ها، برخی مدرن و برخی باستانی پوشانده شده است که ترکیبی از قدیم و جدید را در The Old Parsonage منعکس می‌کند. من گوشت گوزن را با پوره کدو حلوایی، کاوالو نرو و لوستر سفارش دادم. گوشت گوزن کاملاً صورتی بود و آب میوه‌های غنی، سبزیجات و قارچ‌ها آن را به گرم‌تر زمستانی عالی تبدیل کردند. مثل یک آغوش بزرگ در بشقاب. افی با انتخاب از منوی بچه‌ها، که برای هر جوانی که ممکن است در ذائقه‌شان جاه‌طلبی کمتری داشته باشد، سرو می‌کند، از ماهی و چیپس و سپس بستنی لذت می‌برد. با درخشش بعد از غذا، تصمیم گرفتیم آن را یک شب بنامیم تا بتوانیم زود از خواب بیدار شویم و مرکز شهر آکسفورد را که فقط پنج دقیقه پیاده از The Old Parsonage فاصله دارد، بگردیم. هیچ کدام از ما قبلاً به آکسفورد نرفته بودیم و در حالی که من مشتاق بودم برخی از تاریخ را بررسی کنم، افی دلش برای خرید بیشتر بود.

بعد از یک خواب خوب شبانه، قبل از اینکه بتوانم درمان خرده فروشی بیشتری را در نظر بگیرم، اصرار داشتم که یک بریککی جوان کننده داشته باشم. من گرانولا و قابلمه ماست The Old Parsonage را صمیمانه توصیه می‌کنم، پر از آجیل و بسیار خوشمزه، آن را برای روز آینده آماده می‌کنم.

خود آکسفورد هر آنچه را که انتظار دارید و بیشتر در راه مغازه ها دارد. ما تا جایی که می‌توانستیم گشتیم و هنوز هم فرصت داشتیم تا در دانشگاه‌ها و کتابخانه بودلیان بگردیم، متأسفانه وقت نداشتیم به گشت و گذار بپردازیم. اما هر ابری روکش نقره ای دارد و ابر ما به شکل یک چای عصرانه باشکوه در محیط نسبتاً باشکوه The Orangery در کاخ Blenheim آمد.

با پریدن به مینی کوچک و پرشور، به محوطه وسیع قصر رسیدیم و از دسته غازها طفره رفتیم تا راه خود را به The Orangery برسانیم. این کاخ خانه اجدادی و زادگاه سر وینستون چرچیل بود، اما متأسفانه ما فرصتی برای کشف این ساختمان قدیمی بزرگ نداشتیم. مطمئناً دیدار برگشت در برنامه است، و من در خوردن دوباره چای بعد از ظهر تردیدی ندارم. ساندویچ های ظریف و یک تارت پنیری، اسکون های کرکی با شلاق مربا و خامه و شیرینی پزی عالی همه جعبه های آشپزی ما را نشان می دهد، و محیط مجلل و کارکنان صمیمی این غذا را به یک غذای واقعی تبدیل کرده است.

با مینی سواری که وقتمان تمام شده بود و در انتظار سفر برگشت به اسکاتلند بودیم. اما دهکده Bicester و Oxfordshire را با چند چمدان بیشتر از آنچه به آنجا رسیدیم ترک کردیم و خوشحالیم که خرید کریسمس خود را شروع کردیم. این واقعیت که ما در واقع هیچ هدیه ای برای هیچ کس دیگری نخریده بودیم، مطمئناً روحیه ما را تضعیف نمی کرد و برنامه ریزی برای تبدیل این سفر سالانه قبل از اینکه قطار ما از ایستگاه دهکده Bicester دور شود، شروع شد. دفعه بعد مطمئن خواهیم شد که زمان بیشتری را در لندن می گذرانیم تا سفر را از بین ببریم و تمام چیزهایی که شهر ارائه می دهد را کشف کنیم.